Service si Grantie | Dronshop Store

Service Si Garantie

Magazinul nostru este specializat in produsele DJI, avand o sectie specializata pentru reparatia produselor DJI.


Reparatiile sunt puse in diferite categorii, care sunt enumerate mai jos:

  1. Acoperite de garantie sau avand activat extragarantia Care Refresh
  2. Reparatii care nu sunt acoperite de garantie

Garantie

  • Sunt mai multe probleme care sunt acoperite de garantie: functionare incorecta, probleme la baterii, etc. Majoritatea problemelor sau accidentelor care nu sunt din cauza erorii a utilizatorului este acoperita de garantia producatorului (24 de luni pentru persoane fizice* si 12 luni pentru persoane juridice)
  • Care Refresh este extragarantia de la DJI si este asemanator cu un CASCO. In cazul achizitionarii a extragantiei veti avea doua unitati de schimb de la producator pentru o suma de aproximativ 10% din valoarea produsul. In cazul schimbului pe baza extragarantiei Care Refresh se primeste o unitate noua neactivata (Produsul principal, adica drona sau telecomanda sau stabilizatorul etc.). Extragarantia poate sa fie utilizata in orice tip de accident, indiferent daca accidentarea a fost din cauza unei erori a produsului sau a utilizatorului. Produsul, mai ales in cazul dronelor, trebuie sa fie recuperat si trimis la service-ul DJI pentru a fi validat.
  • In aceste doua cazuri, reparatia/schimbul va fi efectuat de catre producator, adica DJI. Produsul va fi trimis la unul dintre cele doua centre de service din Europa, Germania sau Olanda, prin intermediul nostru. Magazinul nostru se va ocupa cu pregatirea documentatiei necesare si trimiterea produsului spre centrele respective.
  • Probleme garantionale sau cele pe baza de Care Refresh au un timp de retur de maxim 15 zile.
* Pentru produsele achizitionate dupa 01.09.2018. Cele achizitionate anterior acestei date beneficiaza de garatie de 12 luni si in cazul in care cumparatorul este persoana fizica.